Informacje dotyczące rozkładu jazdy i taryf
pod numerem telefonu (+25) 682 22 71w godzinach 7:00 - 15:00 w dni robocze (koszt połączenia telefonicznego według taryfy operatora)
Możliwość zakupu biletów za pośrednictwem strony e-podróżnik
bądź pod numerem telefonu 703 502 802
koszt połączenia telefonicznego 3,69 zł/min + VAT
Deklaracja dostępności strony firmowej
PKS w Garwolinie S.A.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Garwolinie Spółka Akcyjna zobowiązuje się zapewnić
dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności
cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony www.pks-garwolin.pl
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
podmiotów publicznych.
Serwis jest zgodny ze standardami W3C.
Obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy myszki, jak i klawiatury. Strona jest wyposażona w
funkcjonalność, umożliwiającą dostęp do poszczególnych sekcji (jak menu czy wyszukiwarka poprzez
naciskanie klawisza TAB, a po wybraniu odpowiedniej opcji klawisza ENTER. Sekcje wybrane klawiszem
TAB są otoczone czerwoną lub szarą ramką.
Strona podmiotowa jest responsywna (Responsive Web Design) i można ją przeglądać na ekranach urządzeń
mobilnych, takich jak telefony komórkowe i tablety.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie
zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno
nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu
nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
1. Budynek Administracyjny Główny, położony w Garwolinie przy Al. Legionów 48 - miejsce
parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych – bezpośrednio przed budynkiem
a) Dział Przewozów, Dyspozytornia na wysokim parterze – 2 wejścia: od ulicy (10 schodów) i
od (7 schodów) – brak podjazdu dla wózków i schodołazu, brak oznaczeń w alfabecie Braille’a,
toaleta ogólnodostępna
b) Zarząd położony Dział Księgowo – Kadrowy na pierwszym piętrze – brak windy, brak
podjazdu dla wózków i schodołazu, brak oznaczeń w alfabecie Braille’a, toaleta
ogólnodostępna
2. Budynek Dworca Autobusowego w Garwolinie przy ul. Kościuszki 2 – miejsce parkingowe
wyznaczone dla osób niepełnosprawnych – bezpośrednio przed budynkiem
a) Kasy biletowe zlokalizowane na parterze, wejście z poziomu chodnika - automatyczne
otwieranie drzwi w dni robocze w godzinach 6:00 – 18:00, możliwość wstępu z psem
asystującym, brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego, brak oznaczeń w
alfabecie Braille’a
b) Poczekalnia na parterze, wejście z poziomu chodnika - automatyczne otwieranie drzwi w dni
robocze w godzinach 6:00 – 18:00, płatna ogólnodostępna toaleta
3. Stacja Paliw zlokalizowana na terenie Zajezdni Autobusowej w Garwolinie Al. Legionów 48 – wejście
do Kasy z poziomu chodnika, brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego, brak
oznaczeń w alfabecie Braille’a, toaleta ogólnodostępna w odległości 30 m od Stacji Paliw, miejsca
parkingowe wyznaczone obok w odległości 20 m od Stacji Paliw
4. Stacja Kontroli Pojazdów zlokalizowana na terenie Zajezdni Autobusowej w Garwolinie Al.
Legionów 48 – wejście z poziomu chodnika, brak możliwości skorzystania z tłumacza języka
migowego, brak oznaczeń w alfabecie Braille’a, toaleta ogólnodostępna w odległości 100 m od Stacji
Kontroli Pojazdów, miejsca parkingowe wyznaczone obok w odległości 50 m od Stacji Kontroli
Pojazdów